۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۹:۱۴

زمان انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد مشخص شد

زمان انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد مشخص شد

به گفته دبیر مجمع فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بنا به پیشنهاد هیات رییسه و تایید وزارت ورزش، ۳۰ آبان به عنوان زمان تشکیل مجمع انتخاباتی این فدراسیون تعیین شده است.

سعید ابولسانی دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به پیگیری اقدامات لازم برای تشکیل مجمع انتخاباتی این فدراسیون گفت: در نشست روز گذشته (شنبه) هیات رییسه فدراسیون ۳۰ آبان به عنوان زمان پیشنهادی برای تشکیل مجمع انتخاباتی فدراسیون مطرح شد. این زمان مورد تایید وزارت ورزش هم قرار گرفته است. بدین ترتیب روز پایانی آبان (چهارشنبه ۳۰ آبان) مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد تشکیل خواهد شد.

وی در مورد کاندیداهای مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد و نفرات تایید صلاحیت شده برای حضور در آن نیز توضیح داد و گفت: در بازه زمانی ۱۰ روزه تعیین شده برای نام نویسی کاندیداها، ۱۱ نفر اقدام به ثبت نام و ارائه مدارک لازم کردند. بعد از تشکیل کمیسیون تطبیق و بررسی صلاحیت مدیریتی، ۵ نفر تایید صلاحیت شدند.

دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد با اشاره به کاندیداهای تایید صلاحیت مدیریتی گفت: هاشم اسکندری (رییس پیشین فدراسیون)، محمدحسین واقف زاده، حبیب هنری، کامبیز صنعتی و محمدرضا غلامزاده نفراتی هستند که از حیثت مدیریتی تایید صلاحیت شده‌اند و پرونده آنها در اختیار مراجع ذی صلاح قرار گرفته است.

ابولسانی با بیان اینکه طبق اساسنامه، ۱۵ روز پیش از برگزاری مجمع دعوت نامه حضور در آن برای اعضا ارسال خواهد شد، ابراز امیدواری کرد که تا آن زمان نتیجه تایید صلاحیت کاندیداها مشخص شده باشد و مجمع در زمان مقرر تشکیل شود.

کد خبر 6247242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha